torsdag 10 december 2009

Renovering Före och Efter!

Hej å hå!


Ja se på, Erica bloggar! Helt otroligt! Men efter mycket tjat av andra att jag ska lägga upp lite för och efter bilder på min blogg, så gör jag väl det nu då! Nämen skämt å sido, det är väl dags för mig att blogga igen tycker jag! Men som sagt, det känns som att jag inte riktigt har tid med det, men nu skriver jag iallafall ett inlägg!


Ja alla ni som läser min blogg, känner nog mig, så jag behöver inte gå igenom vad jag har gjort dom senaste månaderna=0) Därför går jag direkt på för och efter bilder från våran lilla lya!


Tyvärr halv kassa bilder, lite suddiga.. men huvudsaken är att ni kan urskilja vad det ska föreställa!





Köket Före Köket Efter








Här har vi tagit bort väggen in till köket.


Före


Efter

Vardagsrum/matrum sett från köket


Vardagsrum Efter




Trapp ner, Före




Trapp ner, Efter


Trapphus i hallen, Före

Trapp hus i hallen borta, Efter.
Just nu så har vi inge krokar eller så i hallen, har inte hittat nått som jag vill ha, men det kommer, likaså några hyllor, skoställ.

Våran tavel vägg i hallen.

Som sagt, inte så mycket kort, men lite grann i allafall. Ni får bortse för att jag har så lite inredning/möbler, men det kommer framöver! =0)

Nä, nu ska jag ta och hänga lite tvätt! Ha det så bra ALLA!!

Kramar till er från lilla jag!

5 kommentarer:

  1. Åh så fint!!!! Avis jag blir! Ser att ni har samma matmöbel som oss! =)

    /Sus

    SvaraRadera
  2. Hej! Vad fint ni fått! =) Gillar tavelväggen i hallen skarpt, supersnyggt! =)
    Kram Carro

    SvaraRadera
  3. Trots att jag sett en del av era fina arbeten live, så var det kul att se det klart!! Ni har sååå fint!!! Och jag gillar också tavelväggen! Kanske vi gör en kopia ... :-) eftersom jag förmodar att du hört att även vi kanske blir Hörnett bor? .... Inget klart ännu men senast på tisdag så ska det vara bestämt!

    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Det är inte lite ni har gjort!! och fint som tusan har ni fått det! Hoppas allt är som det ska! Kramar//Carro

    SvaraRadera