måndag 13 april 2009

Två risgryn!

Yehoo! Äntligen så har Tilde fått lite gaddar i munnen;0) Eller ja, man ser inte riktigt tänderna så, men man känner att det är två små risgryn som pluppat upp i nederkäken=0) Trodde först att det var bara 1st tand som kommit, men då jag kände efter igen så var det banne mig
2st tänder som är på väg upp!.. Hon har varit halv kinkig till och från dom senaste veckorna, så det förklarar saken.
Åhh vilket väder! Har suttit ute en sväng på våran veranda och solat, så skööönnntt! Vi har även invigt våra ute möbler idag då vi käkade lunch ute=0) Lovely! Jag älskar vekligen solen och värmen! Det har man saknat dom senaste veckorna då det mest har varit grått och ruggit!
Nä ni, nu ska jag städa lite här hemma, sen bär det av till mamma och Kent där vi ska få go middag! See you!
Jo en sak måste jag tillägga, vi kommer att bli utan internet nu idag, men jag tjatar å gnatar på Anders att vi MÅSTE skaffa internet snarast! =0)

Ut och sola nu gott folk!!
Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar