måndag 6 juli 2009

Hallååååå!!

Ja nu tar jag tummen ur arslet och äntligen skriver!! Fattar inte att det är snart 3 månader sen jag skrev ett inlägg sist!! Har tydligen haft fullt upp att jag inte har skrivit nått, hmm fast vad har jag haft fullt upp med nu som jag inte hade förr??!! Tror att jag har haft lat jävulen i mig ett tag här nu, men nu jädrans ska jag skriva så att fingrarna blöder!!!! Så jag kan väl med andra ord säga; Välkommen till min blogg!!

Vet inte om jag orkar rabbla upp allt jag har gjort dom senaste månaderna, men jag kan uppgradera er lite iallafall!


Om vi börjar med maj månad;

9 maj= Jag och challan har en gemensam födelsedags fest!! Rosa Tema och självklart så hade vi sexparty!! Kände att det passar oss morsor!! Det fanns då allt möjligt att köpa! Snopp sugrör, glidmedel, dildos, å en till dildo å en ännu större dildo! ja det fanns till och med en asa stor dildo! För dom som gillar det! Knip kulor, massage oljor, ja det fanns så gott som allt! Vi var ett rätt stort gäng av brudar som drack stark dricka å klämde på sex leksakerna! En riktig lyckad kväll!


10 maj= Äntligen föddes Tildes kusin! Anna och Mikael (Anders bror) får en så vacker liten son som ska heta Albin!!

17 maj = Jag fyllde 25 år!! Hörde ni, 25 ÅR!! Hur gammalt är inte det då!! Vill inte bli äldre!! Jag känner mig som 18 år ju! Men det är bara att gilla läget! Jag måste inse fakta och det är att jag blir inte yngre genom åren! Även fast jag vill tro det! =0/

30 maj= Vi har namncermoni för våran älskling Tilde! Jag och Anders hade fixat så fint, det började med att folket kom, då bjöds det på välkomst drink, sen visade vi ett bildspel som jag hade knåpat ihop, sen så blev det buffe ute på altan i den heta värmen (var nog den varmaste dagen hittills) sen så läste Anders en dikt som jag skrivit, sen så planterade vi ett päron träd som är nu Tildes och sen blev det kaffe och tårta. Sist men inte minst så var det present öppning! Tilde tackar för alla fina presenter!!

Våran älskling på hennes namncermoni!


Tårtan på namncermonin

Dukningen

5-12 juni= Vi drar till Turkiet!! Mammas kent fyller 50 år, så då bjöd dom la familia till Turkiet! Sammanlagt var vi 10 pers! En super vecka med härligt sällskap och riktigt varmt väder! Vi hade som mest 37 grader i skuggan och kl.00.00 så var det 30 grader i skuggan! Tilde tyckte att turklivet var kanon! Bada i poolen och vara halv naken mest hela tiden!

Gänget!


Så här glad blir man om man är i Turkiet!

Jag och min darling!

30juni= Tilde fyller 1 år!! Shit vad tiden flyger iväg!! Våran lilla tjej har blivit 1 år! Som synd var så hade hon 39,4 graders feber, men hon härdade på hela dagen med nästan god min hela tiden!
Våran sötnos!
1år!

Öppnar presenter med pappsen!


Även då fick hon en massa fina presenter!! Tack alla! Vi delade upp firandet genom att ha barnkalas för henne och sina bästa polare den 28 juni!

Åh så var vi inne i juli, vad har hänt då må tro, jo jag har jobbat lite på Rabalder, får en 50% tjänst där till hösten, och det känns super bra! Så nu i juni och juli hade jag tagit på mig några dagar att jobba extra.

Annars så har det inte hänt så mycket här på Timmervägen, vi försöker dona på med huset i den mån det går, håller fortfarande på med hallen (som aldrig kommer att bli klar känns det som). Anders har kämpat på med att spackla och slipat för fulla muggar och nu börjar vi snart vara klar med det och då är det bara att börja måla det lilla vi har kvar (har redan målat halva hallen)!
Tilde kämpar på fortfarande att börja gå, går lite halv segt, men rätt som det är så springer hon! Hon ställer sig upp från golvet själv nu, så det kanske inte tar allt för lång tid tills hon går..
Vi bara väntar på att fler tänder ska komma fram nu, hon äter rätt dåligt och sover mer oroligt nu. Sen ser man på tandkötten på ca 5 ställen att det är tänder som snart kommer fram! Hon har nu 4st små tänder, ser så gulligt ut! Hon har även kommit på att det är ju såå roligt att gnissla tänderna! Och jag kan säga det att det låter högt! Jag ryser i hela kroppen varje gång hon börja gnissla.. så läskigt! =0/

Nä nu känns det som att jag har nött ner mina naglar mot tangenterna rätt bra nu, så ni får nöja er med detta inlägg så skriver jag snart igen! Så häng kvar! Och det är som sagt alltid roligt att få kommentarer till mina inlägg!! =0)

Kramar!!

3 kommentarer:

  1. Tjaba!!
    Kul att du är igång med bloggen, jättefina bilder på lilltösen.

    Kramen till er från grannarna

    SvaraRadera
  2. Tack för igår!!
    Kul att läsa din blogg igen! :-)

    Kramar i massor till hela familjen från Malin och Tobbe

    SvaraRadera
  3. Hej hej! vad roligt att du har börjat blogga igen! Jag ska följa dina skriverier så mycket jag bara kan! Otroligt fina kort. Jag måste få se dom. Vi får ha en kortbytardag någon dag framöver! Puss och kram från Moster Liza och Mormor Eva

    SvaraRadera