fredag 31 juli 2009

Laddad för party imorn!

Ja har ni hört, gamm morsan ska parta imorn, dricka gött och dansa på bar disken! =0) Det var då inte igår jag var ut precis.. Sista jag var ut var i maj och gången innan det var i november.. så ni kan ju tänka er att jag är laddad för party imorn!
Vi är bjuden till Daniel och Sofia på inflyttningsfest=0)
Så just nu så sitter jag vid datorn och söker riktigt bra party låtar på Spotify.. men fasiken, sitter här och undrar vad är det för musik man lyssnar på nuförtiden??! Sitter och diggar gamla favoriter nu, Evanescens, Nightwish och sen lite Metallica.. Så har ni lite tips på ännu mer bra musik??! Min musik hjärna har legat lite på is på sistonde! =0/


haha en gammal festar bild, 4 år sedan! shit vad Anders hade mycket hår på skallen!

Nä, nu är det liggläge i soffan med en film!
Kramar till er alla!

2 kommentarer:

  1. Ha det så kul då Erica!

    Vi måste planera in en avslutningsmiddag med Linda innan den 17 augusti också innan hon stcker till Västerås!

    Det blir resa nu den 2 sept så du bara vet!!! ;o)

    Kram Sus

    SvaraRadera