onsdag 15 juli 2009

80 års kalas å sen lule främmande!

Hej Hej!

I onsdags ( 8/7) så fyllde min kära morfar 80år! Det firades med tjocka släkten och en massa god mat!
Träffade bland annat min kusin som jag inte träffat på hela 7 år! Så det var ett kärt återseende! =0)
Morfar! Födelsedagsbarnet! =0)

Min kära mormor!

Kent underhöll med gitarr å sång! Duktig duktig!

Jag hade tänkt lägga upp lite mer bilder från släkten min, men jag hade bara halv bra kort, många var suddiga, så ni får nöja er med dom här korten!

Sen på Torsdagen så kom våra kära vänner Anna och Per från Luleå och hälsade på!
Vi käkade god middag och drack vin, cider, likör, öl å lite whiskey! =0) Det blev ingen fylla å så, men Anders var rätt seg dagen efter.. Vi skyller på att det är alldeles för länge sen han drack, så det får vi ändra på! ;0)

Tilde höll låda innan det var dags för nattning!

Fina Anna och Per!

Annars i veckan har det varit rätt lugnt, vi tog en sväng till Nätra marknaden i söndags för kul skull, men det var då inte mycket att hurra för där inte! Rätt kul att gå runt och titta på folk, men det fanns inte mycket jag skulle vilja öppna börsen för där inte! Jo, vi handlade en burgare och en kantarell toast, det var det ändå.

Nä, det blir ett kort inlägg, ska ta och damm torka lite i kåken!
Ha en skön kväll!
Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar