tisdag 3 mars 2009

Inget internet=inget bloggande! =0(

Hej Hej!

Som sagt nu så bor vi i huset i all röra! Känns riktigt bra! Det ändå negativa är ju att datorn är ej ihop satt och då är det riktigt svårt att blogga=0(
Så nu så sitter jag hos min kära granne Challan och skriver..
Hinner tyvärr inte skriva så mycket nu, men så fort jag har tillgång till dator så kommer jag försöka blogga! Så ta inte bort min blogg från era "favoriter" ;0) för det kommer flera inlägg så fort datorn hemma är fixad! =0)
Ha det så bra allihop så skriver jag snart igen och lägger upp lite nya bilder på huset!
Kram Kram!!

1 kommentar:

  1. Hejsan vännen!
    Vi har exakt samma problem som er .... fast vår saknad av dator och internet beror på världens trögaste process för att åter igen bli svenskar!!! Folkbokföringen ställer till alla möjliga problem! :-(
    Men hoppas att det går bra för er i huset och att vi snart kan få komma och titta på hur det ser ut!!
    Lycka till med allt!
    Kramar i massor till er från Malin och Tobbe

    SvaraRadera