måndag 23 februari 2009

Hej hopp!

Hej!

Äntligen så är Tilde fri från febern, nu skiter hon endast ca 6st bajs blöjor jämfört med
8-10st bajsblöjor som det var tidigare. Så det går åt rätt håll!
Men nu så är det jag som börjar bli sjuk, springer på toa mest hela tiden och sen är jag snuvig och har ont i halsen. Så drygt! Sist då jag var sjuk var 3år sedan, och nu så kommer det inte så lägligt precis nu då vi ska börja flytta imorrn! Hoppas jag inte känner mig lika mosig imorrn!

Måste bara visa Tildes härliga hår svall! Så fluffigt och fint!

Nu ska jag lägga mig i soffan och kurera i hopp om att känna mig bättre snart!

Kram till er alla!

3 kommentarer:

  1. Krya på dig/er!
    Lycka till med flytten!
    Kram från Malin och Tobbe

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vilken härlig frilla! =)
    Och va kul att få se lite bilder från huset. Hoppas flytten gick bra!
    Kram Carro

    SvaraRadera
  3. Hello! Faster Anna här! Måste också bara konstatera att Tilde har en otroligt cool frisyr! Lite lätt statisk?? =)

    SvaraRadera