tisdag 3 februari 2009

Jädrans feber!

Hej hej!!

Dagen började bra, jag och carrå tog jänterna på lång promenad.
Vi gick ända till Hörnett, vi skulle hälsa på Challan.
Var rätt kallt att gå, -13 grader, mina lår hade så gått som domnat bort tills vi var framme.
Men det var riktigt skönt att få komma ut på en lång promenad, och hör upp gott folk, vi gick även samma långa promenad hem! Visst var vi duktiga! =0) Men jag ska erkänna att det gick rätt fort, kändes inte så himla långt.
När vi flyttar ut till huset så kommer jag dra med mig challan (eller hon kanske som kommer dra med mig=0) på flera lång promenader!
Vill försöka komma i form nu innan det blir bikini säsong;0)

Som sagt vi var hem bjuden till Challan som hade fixat en Smarrig soppa och hembakt bröd! Mums!
Även några andra mammor var där med sina små.. Riktigt mysigt!
Barnen lekte för fulla muggar, fast jag tyckte att Tilde såg lite små hängig ut, tänkte nog mest att hon var trött, men ack så fel jag hade..

Då vi väl kom hem så fick jag lov att testa febern för hon var kokhet, stackars liten hade 38,8 grader feber!!
Så nu ikväll så har jag och Tilde spenderat mesta tid i sängen och gosat. Hon var glad och nöjd då vi låg i sängen men så fort vi klev upp så var hon små pirig, tro jag det, då man själv har typ 38 grader feber så känner jag mig halv död!
Hon somnade vid 19.30.. men vaknar några gånger i timmen, stackars liten=0(
Hoppas att febern sjunker till imorrn och att hon känner sig piggare!

Jo, imorrn så kommer köket som vi beställt!! YEHOO! Då är det bara till att skruva!
Ja, jag vet, har lovat lägga in bilder på huset, men jag håller lite på.. Ni får suga på karamellen lite till! hehe..

Stackars liten som måste äta alvedon mot febern!

Sov gott allihop!

2 kommentarer:

  1. Stackars lillgumman! Hälsa från oss att hon kryar på sig!

    SvaraRadera
  2. hej på Er

    Jag kommer upp på lunchen och pysslar om er en stund..

    Kram

    SvaraRadera