fredag 6 februari 2009

Hej alla Glada!

Hej!

Fasiken vad jag har varit dålig på att blogga dom senaste dagarna!
Men jag har liksom inte riktigt haft tid. Lillgumman har som sagt legat i 39 graders feber.
Det är så jobbigt att se hon må så dåligt och så fort man bara lyfte henne så skrek hon, ursch! Jag hoppas verkligen att det dröjer LÄNGE tills nästa gång hon får feber.
Men då Tilde började bli piggare, så kommer Anders hem från jobbet blek som bara den och hostar/ont i halsen. Så igår kväll så fick han febern.
Idag var det tänkt att han skulle vara i huset, men det fanns ingen ork för det idag. Istället så blev det sovmorgon och en riktig slappar dag. Det behövs det med! Komma ifrån huset och jobbet lite, så han får hämta lite krafter!
Jag har inte hunnit varit så mycket i huset själv den här veckan, men min snälla mamma kom förbi igår kväll och tog hand om Tilde, så att jag kunde fara ut till huset och måla toa taket.
Tack mammi!
Imorn så blir det inge husrenovering för min del, jag och Tilde ska ha en mysdag med "faster" Anna på stan. Medans så ska Anders och Farbror Mikael kämpa på i huset. När dom kommer hem så ska vi fixa go middag åt dom, lite nytta måste vi ju göra=0) Lyxhustruar som vi är*haha*

Ha en trevlig helg!
Kram kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar