måndag 9 februari 2009

Tjing tjong!

Hej!

Tildes morfar och mormor Ulla på besök=0)

Idag har det varit en lugn dag, har tvättat kläder och packat ner lite glas å sånt i flyttlådor.. Har inte hunnit packa ner så mycket eftersom jag har brist på tidningspapper som jag kan packa in glasen i.. så fort posten kom med all reklam idag så hann jag inte ens läsa det förrän det var virat runt några vinglas=0)

Anders är i huset och kämpar på, han är bara så DUKTIG!
Medans jag har varit hemma med lillgumman och haft främmande.. Det var Tilde morfar och mormor Ulla som kikade förbi.. åh snäll som dom är så tog dom med sig fika=0) Semlor! *Mums* Det var trevligt att umgås med nån, känns som att vissa kvällar så är man bästa kompis med datorn eller telefonen (då Tilde sover).. Eftersom Anders är i huset och donar så han inte jobbar. Men snart får man flytta och då är han/vi hemma =0)

Tilde får välling av morfar!

Ulla älskar Semlor ;0)


Imorrn så är det babysång som står på schemat, sen på kvällen ska vi till mamsen min och käka tårta.. Hon fyller år, hmm undra vad jag ska köpa för någon present tro..=0/
Får ta en ride imorrn på stan och shoppa..

Natti natti!

2 kommentarer:

  1. Sorry att vi glömde tidningarna!
    Godnattkramar från oss

    SvaraRadera
  2. Tjenare gullunge!
    Moster Lena måste bara göra ett inlägg ang. melodifestivalen. Igentligen är det det värsta jag vet, men just denna omgång fick jag och några bekanta ett gott skratt åt Caroline af Uggla. Först tyckte jag låten var skit, men sedan efter ett tag så var den rätt skön. Gjorde en parodi på låttexten och mina besökare garvade läppen av sig. Tänk dig en desperat man som trånar efter sin fru och krypande på knäna efter henne gnölar..snälla, snälla, snälla....Jag lämnar resten åt din fantasi...för det vet jag att du har mega mycket. Kram moster.

    SvaraRadera