onsdag 21 januari 2009

Borde sova nu!

Har blivit helt ivrig med att fixa till bloggen, så jag vill inte gå och lägga mig!
Borde egentligen ta och hoppa ner i min tomma säng (Anders jobbar natt) men jag är inte det minsta trött! Vet inte om det beror på kaffet jag drack ikväll, eller all iver jag har för att dona och fixa här på bloggen!
Varför har jag inte börjat blogga tidigare kan jag undra, hur kul som helst ju!


Nä, nu måste jag gå och lägga mig!
Tilde gumman sover fortfarande som en prinsessa, somnade vid 21.00.



Mina älsklingar
God natt!

2 kommentarer:

  1. Det här såg ju riktigt kul ut, ska nog också starta en :)

    SvaraRadera
  2. Åhh va kul!! Då får man lägga in en ny favoritsida då...! : ) Jobbar kväll både idag och imorrn, så inget besök i Hörnett tyvärr! : ( Hmm...snart helg igen, nytt försök då! Jag skulle jobba hela helgen på stadium, men din underbara Liza tog mina pass så jag är underbart ledig i helgen! Whiiii! Mellis

    SvaraRadera