fredag 23 januari 2009

Smet från husrenoveringen och for och shoppade lite istället!



Hej!

Idag var tanken att jag skulle vara ute i huset och renovera, men vi kom fram till att det är inte så mycket jag kunde göra där idag. Anders for dit själv och slipade trappen. Så jag tog Tilde med mig istället på stan och shoppade lite.
Fyndade lite faktiskt.
Sen så for jag och handlade mat, Ulla följde även med. Mycket enklare att handla då man är 2st.
Ibland undrar man om folket ens jobbar, var nästan fullt på Willys parkering, och då var klockan bara kring 14.00.. Tänkte att det är nog rätt lugnt vid den tiden, men icke..
Har även hunnit med att tvätta lite kläder idag. Men har typ 2 maskiner kvar som jag måste tvätta imorrn. Hatar verkligen att tvätta kläder! Städar mycket hellre! Tvätta kläder brukar vara Anders område, men ibland så får jag lov att offra mig!
Nä, nu ska jag ta och laga lite mat, idag så bjuds det på fläskfile med färska champinjon/vitlökssås.. En klar favorit!
Tänkte sen fara och hälsa på Mikael och Anna! Kanske man får spela lite gitarr hero där!



Jeans och tröja till Tildeköpt på Exit

Jeans 99kr tröja 49kr.


Tossor från Polarn och pyret.
95kr



Rosa body från H&M

49kr




Tröja till mig från Cubus.
Endast 30kr.
Trevlig helg!

3 kommentarer:

  1. Men inte visste jag att du börjat blogga, gud va kul!! Hoppas ni har en härlig fredag kväll! Sitter och mular i mig götta för fullt:-)!
    Kram//Carro

    SvaraRadera
  2. Grattis på din namnsdag!!!!!
    Kramar från oss på matildavägen

    SvaraRadera
  3. Jag provar en gång till med att skriva ... :-)
    Kram från Malin

    SvaraRadera