onsdag 28 januari 2009

Ett skepp kommer lastat med Köttfärssås!

Hej!

Ikväll så for jag och Tilde till mormor och morfar Kent.. Fick käka go middag (som vanligt) där..
Min snälla mamma lagade även en stor laddning med köttfärssås som vi kan frysa in..
Inte för att jag käkar köttfärssås, men det gör Anders!
Själv brukar jag göra vegetarisk "köttfärssås", alltså med Qourn..
Så nu får Anders sin "riktiga" köttfärssås som han har suktat efter=0)
Tack mamma!

Tilde har sovit väldigt lite under dagen, så hon var super trött nu ikväll. Hon somnade så fort hon hade käkat välling, alltså vid kl 20.30..
Själv så väntar jag på Anders som ska komma hem snart, efter att ha varit i huset nästan hela dagen och grejat..

Nu ska jag surfa runt och kika om jag hittar lite coola inrednings prylar till huset! =0)
Om ni vet en bra hemsida med snygga inrednings prylar så kan ni ju tipsa mig=0)

Ha en fortsatt mysig kväll!

Kram kram!

2 kommentarer:

  1. hej

    Hoppas Anders tyckte köttfärssåsen blev bra.
    Hittade en sida som heter magasinm.se som det fanns lite inredningsprylar på, du kan ju kolla på den.

    kramar till mina älsklingar//Mamma

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Angående inredning så tycker jag den här bloggen är riktigt inspirerande!
    Sov så gott!



    http://inspirationsdesign.blogg.se/

    SvaraRadera