torsdag 29 januari 2009

Lycka!

Hej hej!

Har idag suttit och läst gamla brev som jag har fått då jag var yngre..
Det var mest brev ifrån kompisar då jag gick på mellan- högstadiet.. Shit vad roligt att läsa!
Och det alla breven hade gemenskap var att det bara handlade om killar!
Vilka gillar som var snygg, vilka vi gillade/hatade, vilka vi ville fråga chans på..
haha det känns verkligen inte som att det var 10-15år sedan.. Hade till och med sparat grattiskort..Så himla roligt!
Bland denna hög låg även ett kärleksbrev som jag skulle skicka till en kille, vilket inte blev iväg skickat eftersom jag var för blyg och rädd för att dom skulle reta mig för det..
I det brevet så stog det bland annat;
Får jag chans på dig?
Haha hur gulligt är inte det då? Tänk dig den tiden man frågade chans på nån..
Det var verkligen så att man frågade chans på allt och alla nästan.. Man började fråga den snyggaste, sa han nej, så frågade man den näst snyggaste osv..
Jag var rätt blyg, så det blev en lapp eller att kompisarna frågade åt en..
Kan väl inte säga att jag var ihop med någon precis under min unga ungdom, det var väl på högstadiet man började spana på riktigt.. och då var det inte klasskompisarna utan då var det killar från andra skolor!!
Och var man ännu coolare så raggade man på grabbarna på gymnasiet, dom som man tyckte var "vuxna" "mogna" män! ..hmm kan diskuteras=0)
För lite kräsen var man också, skulle jag släppa mitt singel liv så skulle det vara en riktig hunk! Annars gick det lika bra att spana i skolkatalogen och drömma sig bort!
Åhh denna skolkatalog, var årets bästa händelse! Kunde sitta timmar och bara spana in vilka man ville dansa med på "själa" eller Parken discot! Haha det var roliga tider det!

Men nu är den tiden förbi!
Nu är man snart 25år, eller halv vägs till 50år.. Åren bara springer förbi!
Vill stanna upp och njuta lite mera..

Njuta över att jag har världens finaste dotter som är det bästa som hänt mig!

Njuta över att jag har en sån fin och underbar Anders som ger mig kärlek!

Njuta över att jag har så otroligt underbara vänner! Ni vet vilka ni är!

Njuta över att jag har så underbara föräldrar/styv föräldrar/ syskon!! Love!

Alla ni gör mig lycklig!
Kramar till er alla!

2 kommentarer:

  1. Det var verkligen fina ord...och vi är lyckliga som har dig, Tilde och Anders! :)
    Pappsen och Emil hälsar och skickar en bamsekram till Er!

    SvaraRadera
  2. Hej

    Jag håller med dig tiden går fort och fortare går det sen man fått barn. Va kul att du sparat dina gamla brev, det har även jag gjort. Läser man dom så tycker man det inte var så länge sen man gick i skolan. Tack för dom värmande orden. Pussar o kramar

    SvaraRadera