onsdag 28 januari 2009

En mys morgon..

Ny vaken och glad sötnos!
Hej!

Idag är det en riktig mys morgon med Tilde! Hon vaknade vid 08.40 sen fick hon komma till våran säng och käka välling.. Vi somnade om sen, jag klev upp 10.30 och Tilde sov till 11.15..
Sen satte jag igång radion och dansade lite för Tilde! Haha.. det gillar hon! =0) hon måste tycka att jag är helt galen som flaxar runt i sovrummet och mimar!
Men vad gör man inte för sin lilla prinsessa!
Sen har vi inte hunnit gjort så mycket, bytt en rejäl bajsblöja är det mest spännande jag annars hunnit med idag!
Tilde har även hunnit med att brumma runt med gå stolen medans jag fixade iordning mig..
Just nu så försöker hon vila i sängen, men jag hör mest joller, så vi får väl se om hon kommer att somna..
Ska senare fara hem till min mamma och hälsa på.
Anders kommer att vara i huset hela dagen/kvällen så det blir lite lång tråkigt att bara sitta hemma..

Nu ska måste jag börja plocka undan lite här hemma och bädda sängen..
Kram kram!

1 kommentar: